Denne artikel er sponsoreret.
I dag er det ikke længere nok bare at kunne levere et produkt eller en service. Konkurrencen er hård på langt de fleste markeder og indenfor de forskellige brancher, og derfor bliver de virksomheder, som leverer det ekstra til kunderne, dem der hædres mest. Det betyder også, at I som virksomhed er nødt til at tænke nyt og anderledes end hidtil. Det kunne f.eks. være med gaver til kunderne.
Reklameartikler skaber opmærksomhed
Det smarteste og nemmeste for jer som virksomhed er at arbejde i reklameartikler. Det er forholdsvis billigt, og I kan få andre til at producere tingene for jer – f.eks. det at trykke slogans, logoer og sådan på materialet. Samtidig er artiklerne tilpas store til, at kunderne bliver glade for at få det. Eksempelvis muleposer eller power-banks som alle kan bruge i deres dagligdag og som de rent faktisk ofte også har brug for.
Termokruset er praktisk til møder
En af de gaver, som mange også har brug for og blive glade for, er termokruset eller drikkedunken. Det kan bruges til kaffe og te, og mange har det i dag med på farten, hvad end de er på vej til skole, arbejde eller bare på vej. Det er noget ekstra til hverdagen. Og husk så at uanset hvad I forærer væk, så skal jeres logo være på. Ellers ryger hele formålet med at give det væk. Forestil dig en termokrop på vej i bussen, hvor jeres logo lige bliver flashet, hver gang ejeren drikker en tår af kaffen. På den måde bliver de penge I lægger i de forskellige gaveartikler meget mere værd i reklamepenge, så kunderne tager dem med ud i verden. Eventuelt kan I få en reklameperson eller et bureau til at kigge på jeres logo – er det overhovedet godt nok og up to date i forhold til at putte det på reklameartikler?